کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

هر کس با توجه به علایق و توان خودش ممکنه یک یا چند روش خاص رو انتخاب کنه ولی همونطور که تو زندگی روزمره باید پول بدی و سرمایه گذاری کنی تا درآمد داشته باشی تو اینترنت هم همینطوره. البته درسته که با کار زیاد تو سایتهای کلیکی میتونید تا ماهی 20 یا 30 دلار بدست بیارید که خوب به زحمتش نمیارزه . یه سری از سایتها هم مثل greenhorse شما میتونید فقط با اتصال به اینترنت و زیر مجموعه گیری بدون هزینه به پول خوبی برسین که با توجه به اینکه این سایتها چند وقته تو ایران به عنوان هرمی معرفی شدن و کسی دیگه تمایل زیادی به اونا نداره حتی با وجود اینکه ارز بیرون نمیره ولی دیگه به عنوان هرمی شناخته شدن پس شما کار زیادی روی این سایتها هم نمیتونید بکنید ( اطلاعات بیشتر رو در اینجا بخوانید ).

روشهای دیگه هم مثل فروشگاه اینترنتی نیاز به سایت و صرف وقت زیادی داره و مشتری پیدا کردن و ارسال ایمیل واقعاً کار خسته کننده ایه.

فعالیت به عنوان بازاریاب هم برای سایتهای ایرانی و خارجی که یه سایت یا وبلاگ پربازدید و بازم جلب مشتری داره که خوب از کار تو محیط بیرون سخت تره.

اما 2 روش دیگه هایپ و فارکس برای کسایی که سرمایه گذاری میتونن بکنن حتی 1 دلار در بعضی هایپ ها و 25 دلار در بعضی کارگزاران فارکس واقعاً روشهای خیلی بهتریه و وقتتون بیهوده هدر نمیشه . من مدت زیادی رو در سایتهای مختلف سپری کردم و این دو روش رو بهترین میدونم که اگر شما تخصص داشته باشین وقدرت پیش بینی و یه مقدار ریسک و از همه مهمتر وقت بهتره فارکس رو شروع کنید ولی اگه وقت و تخصص ندارید هایپ هایی رو که من معرفی گردم پیگیری کنید. و همیشه پولتون رو تو چند تا سایت تقسیم کنید .

بهترین روش برای کسانی که تخصص و وقت و مطالعه کافی دارن فارکس هست .





:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mounji
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: